خانما من چیکار کنم دیگه زایمان کنم 🥺🥺

۵ پاسخ

هنوز هفته ۳۷ هستی چرا عجله داری

امروز ۳۸ هفته ۱ روزم

از اول بارداری پیاده روی داشتم ورزش هم انجام میدم هر روز هم دوش آب گرم میگیرم دیروز هم معاینه شدم دکتر گفت سر بچه کامل تو لگن احساس میشه با معاینه نمیدونم دیگه چرا زایمان نمیکنم زایمان دومم هستم

گلاب گرم کن یک ساعتی یکبار بخور

بعد پیاده‌روی دوش آب گرم بگیر زیر دوش ورزش کن

سوال های مرتبط

مامان اهورا 👶🏻🤍 مامان اهورا 👶🏻🤍 ۱ ماهگی
مامان سـ‌لـ‌ین کوچولو مامان سـ‌لـ‌ین کوچولو روزهای ابتدایی تولد