خانما ترس زایمان گرفتم چیکار کنم🥺

۶ پاسخ

واقعاً سخته چاره ای نیست

اصلا نترس عشقم

وقتی بهت فشار بیاد خودش از یه سوراخی در میاد دیگه😂توکل کن ب خدا

من که خیلی استرس دارم خداکنه زودتر تموم بشه😔😔

طبیعیه گلم 🥲🥲همه استرس داریم

منممم
هم از سزارین میترسم هم اژ طبیعی

طبیعی؟؟

سوال های مرتبط

مامان هیراد مامان هیراد هفته چهلم بارداری
مامان عشق مامان وبابا مامان عشق مامان وبابا ۱۳ ماهگی