به چه روشی نوزاد 3 ماه تون رو میخوابونید؟

۷ پاسخ

میذاشتم تو تخت خودش می‌خوابید
امااااان از واکسن
الان تو بغل

به روش سامورایی😂

توی بغل با مکیدن سینه😬 بعدش منتقل به رختخوابش میشه ، شانس یار باشه بیدار نمیشه

من از ۵۰-۶۰ روزگی براش روتین گذاشتم تعویض پوشک خوردن شیر گذاشتن رو‌پا کم کردن چرااا از ۱۱ شب و ۱۲ شب خاموشی کامل و روشن بودن چراغ خواب کوچیک پتو شو دور سینه به پایینش میپیچم پیش پیش میکنم بعضی وقتا ۲۰ دقیقه ای خوابش میبره بعضی وقتا بیشتر بعضی وقتا یک خوابه بعضی وقتا ۲ ونیم اگه مهمونی بریم روتینش رعایت نشه خوابش جابه جا میشه

روزا باهاش حرف بزن ورزش بده بدنشو ..خسته ترش کن یکم بخوابه بعد دوباره بیدار شد برا شیر نذار بخوابه این روتین یکم طولانیه که بهتر بشه

ما شبا نمیخوابیم اصلا🤐😩

به روش فهش

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی🐣 مامان جوجه رنگی🐣 ۱۰ ماهگی