سلام دخترم رفلاکس پنهان داره امروز 3ماهش کامل شده از یک ماهگی است امپرازول دادم بهش البته دوز دارو خودم کم میکردم خوب نشد الان 10روزه کیدیزول امپرازول میدم دکتر گفته یک ماه بدم علائم رفلاکس الان نداره بنظرعون دارو رو قطع کنم؟واینکه نوزادم به شدت اشتهاش کم شده
خداروشکر وزن کوچولوتون کم نبوده بس
الآن که نرماله
آمپرازول برای پسرم جواب داد خداروشکر
من نکسیوم میدم خوبه
کیدیزول با رعایت نکات رفلاکس برای من عالی جواب داد
کیدیزول همون امپرازوله روش نوشته
والا من کیدیزول میدم حروم اگه ی ذره تغییر کرده باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.