کیدیزول بهتره واسه رفلاکس یا امپرازول؟

۷ پاسخ

سلام دخترم رفلاکس پنهان داره امروز 3ماهش کامل شده از یک ماهگی است امپرازول دادم بهش البته دوز دارو خودم کم میکردم خوب نشد الان 10روزه کیدیزول امپرازول میدم دکتر گفته یک ماه بدم علائم رفلاکس الان نداره بنظرعون دارو رو قطع کنم؟واینکه نوزادم به شدت اشتهاش کم شده

خداروشکر وزن کوچولوتون کم نبوده بس
الآن که نرماله

آمپرازول برای پسرم جواب داد خداروشکر

من نکسیوم میدم خوبه

کیدیزول با رعایت نکات رفلاکس برای من عالی جواب داد

کیدیزول همون امپرازوله روش نوشته

والا من کیدیزول میدم حروم اگه ی ذره تغییر کرده باشه

سوال های مرتبط