مامان ها شربت کیدیزول بهتره یا ساشه امپرازول

۲ پاسخ

امپرازول خوبه از هر دو بهتره نکسیوم هست

من برای دخترم کیدیزول دادم زیاد خوب نبود
ساشه امپرازول هم مزه اش زیاد خوب نیست‌ واسه همین اصلا نمیخورد
اگه کوچولوت مزه اناناس رو دوست داره بنظرم ساشه امپرازول از کیدیزول بهتره

سوال های مرتبط