سلام از واکسن ۴ماهگی

تصویر
۷ پاسخ

واااای الهی
ماشاالله خیلی نازه

سخت نبود نگران نباش فقط پای چپ ک دوتا واکسن میزنن درد میگیره اگ استاشو بموقع بدی اونم میگذره عزیزم انشالا سبک باشه براش ب دختر من سبک بود دوماهگی و چهارماهکی

وای من استرسشو دارم۲۰ وقتشه سخت بود!

‌قد وزنش چقده گلم منم سه روز دیگه واکسن دارع بچم

من بیست چهارم داره
از دوماهگی اسونترع؟

گل پسر🧿💙

قد بچتون چنده

سوال های مرتبط

مامان ❤👼🏻نورا👶🏻❤ مامان ❤👼🏻نورا👶🏻❤ ۱۲ ماهگی
مامان آرکان مامان آرکان ۱ سالگی
مامان پناه مامان پناه ۱۰ ماهگی
مامان سیروان مامان سیروان ۱ سالگی
مامان دلوینم مامان دلوینم ۱۶ ماهگی
مامان محمدصدرا مامان محمدصدرا ۱۰ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۲ ماهگی