سلام خاله ها من ناخنامو گرفتم🫧❄️

تصویر
۶ پاسخ

ای جان مبارکهههه😍😍

من تو بیمارستان همون موقع که به دنیا اومد, با ناخون گیر گرفتم .الانم خودش, قشنگ می, ایسته با ناخون گیر میگیرم

منم پسرم خوابید باید برم بگیرم🥴

خیلی سخته با ناخن گیر

با ناخن گیر سخت نیست؟

ای جان🥰

سوال های مرتبط

مامان نورا ✨️ مامان نورا ✨️ ۸ ماهگی
مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۱۳ ماهگی
مامان رستا مامان رستا ۱۰ ماهگی
مامان کایرا مامان کایرا ۱ سالگی
مامان اریا مامان اریا ۱۱ ماهگی
مامان پرنسس فلورا👼🏻👑 مامان پرنسس فلورا👼🏻👑 ۱۰ ماهگی
مامان Radin🩵 مامان Radin🩵 ۸ ماهگی
مامان ☆♡سوگند ♡☆ مامان ☆♡سوگند ♡☆ ۱۱ ماهگی
مامان شاهانِ فندوق مامان شاهانِ فندوق ۱۱ ماهگی
مامان تپل مامان تپل ۱ سالگی
مامان نیهان 💕 مامان نیهان 💕 ۱۶ ماهگی
مامان مهوا مامان مهوا ۱۵ ماهگی