مبارک باشهههه❤️
ببخشید با چه روشی سوراخ کردین انژیوکت یا دستگاه؟
منم سه شنبه بردم سوراخ کردم
مبارکه عزیزم
مامان گیسو جان شما همونی هستی که دخترت ۶ سالشه ؟؟؟
اخه یه دوستی بود قبلا اسمش مامان گیسو بود دختر دومیشو حامله بود خیلی افسرده بود
الان گمش کردم چون فکر کنم اسم دختر دومشو اضافه کرده و نمیدونم اسمش رو چی گذاشت
مبارکههههههه عشقولی
عزیزم مبارکش باشه
منم دخترمو تقریبا ۶ ۷ ماهگی سوراخ کردم گوششو دختر بزرگمم یک سالگی
من هنوز سوراخ نکردم
مبارک باشه ✨
دیر بردیش اذیت نشد گریه نکرد؟
با دستگاه یا آنژیوکت
مبارکه عزیزم
چند گرفتن
من یک ماهگیش انجام دادم
مبارکش باشه
مبارکه عزیزم
ای جان مبارکش باشه
وای منم هنوز سوراخ نکردم. میترسم همه میگن بمونه اذیت میکنه
چ دیر
اذیت نکرد؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.