سلام خاله ها من دیروز گوشامو سوراخ کلدممم

تصویر
۱۵ پاسخ

مبارک باشهههه❤️
ببخشید با چه روشی سوراخ کردین انژیوکت یا دستگاه؟

منم سه شنبه بردم سوراخ کردم

مبارکه عزیزم

مامان گیسو جان شما همونی هستی که دخترت ۶ سالشه ؟؟؟
اخه یه دوستی بود قبلا اسمش مامان گیسو بود دختر دومیشو حامله بود خیلی افسرده بود
الان گمش کردم چون فکر کنم اسم دختر دومشو اضافه کرده و نمیدونم اسمش رو چی گذاشت

مبارکههههههه عشقولی

عزیزم مبارکش باشه
منم دخترمو تقریبا ۶ ۷ ماهگی سوراخ کردم گوششو دختر بزرگمم یک سالگی

من هنوز سوراخ نکردم

مبارک باشه ✨
دیر بردیش اذیت نشد گریه نکرد؟
با دستگاه یا آنژیوکت

مبارکه عزیزم
چند گرفتن

من یک ماهگیش انجام دادم

مبارکش باشه

مبارکه عزیزم

ای جان مبارکش باشه

وای منم هنوز سوراخ نکردم. میترسم همه میگن بمونه اذیت میکنه

چ دیر
اذیت نکرد؟

سوال های مرتبط

مامان 🩵عشقای من 🩷 مامان 🩵عشقای من 🩷 ۱۱ ماهگی
مامان سلین مامان سلین ۱۱ ماهگی
مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۱۳ ماهگی
مامان رستا مامان رستا ۱۰ ماهگی
مامان یزدان🩵دلوان🩷 مامان یزدان🩵دلوان🩷 ۱۳ ماهگی
مامان کایرا مامان کایرا ۱ سالگی
مامان اریا مامان اریا ۱۱ ماهگی
مامان پرنسس فلورا👼🏻👑 مامان پرنسس فلورا👼🏻👑 ۱۰ ماهگی
مامان Radin🩵 مامان Radin🩵 ۸ ماهگی
مامان هیراد مامان هیراد ۱ سالگی