واکسن ۶ ماهگی بچه هاتون چطور بود ؟

۱۰ پاسخ

من دیروز زدیم دیشب خیلی تب کرد و واقعا سخت بود
هنوزم تب میکنه و پاش درد میکنه

خوب بود سخت نبود زیاد
فقط همون شب بیدار میشد شیر میخورد باز میخوابید

هر ۳ تا واکسنش خداروشکر خوب بود

نسبت به واکسنای قبلی واسه دختره من سختر بود

سختتتتت

فردا باید ببرم

من هنوز جرات نکردم ببرم

۱ ساعت پیش زدم فعلا که خوابه و ن تب کرده قطره هم ندادم بهش تو ماشین خوابش برد انشالله شبم اذیت نکنه

خداروشکر تب نداشت ولی پای چپش خیلی درد میکرد گریه میکرد

سلام
برای دختر من سخت بود 🥲

سوال های مرتبط

مامان دختر کوچولو مامان دختر کوچولو ۱۴ ماهگی
مامان جوجه نازم 😍 مامان جوجه نازم 😍 ۱۴ ماهگی
مامان آوین و آسمان مامان آوین و آسمان ۱۴ ماهگی