ترک بارداری چی می‌زنید؟!،

۹ پاسخ

من ماستلاوپریم یک درمیون میزنم تاحالاش که موثربوده

روغن بایو اویل

من خودمو کشتم ولی از هفته ۳۸ ترک زدم

ماستلا میزنم که میگفت اگه زود بزنین ترک نمیخورین اونم هر روز نه یه روز بزنی یه روز نزنی کرمش البته گرونه من خریدم ۵ تومن

من الان پر از ترک شدم با اینکه اولا شکممو چرب میکردم

هر چی بزنی فایده نداره مونده به ژنتیک بدنت

من کرم ترک هیدرودرم استفاده میکنم تازه ۲ روزه

من دارم وازلین میزنم

به عنوان کسی از اپل چرب کردم هیچی فایده ندارع

سوال های مرتبط

مامان لیانا🥰🩷 مامان لیانا🥰🩷 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دیارا مامان دیارا ۷ ماهگی
مامان فندوق مامان مامان فندوق مامان هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان پسته پسر 👶 مامان پسته پسر 👶 هفته سی‌وهشتم بارداری