خانم ها بچه هاتون راحت و به تنهایی میشینن ؟

۴ پاسخ

اره خداروشکر

عزیزم هنوز زوده دختر من دو هفته بود می‌نشست امروز شروع کرد چهار دست و پا راه رفتن

ن فعلا

بله به صورت مستقل میشینه و از حالت چهار دست و پا هم می‌تونه بشینه

سوال های مرتبط

مامان جوجو

 🍭 مامان جوجو 🍭 ۱۵ ماهگی
مامان حسین جون مامان حسین جون ۱۲ ماهگی
مامان لیمو🍋 مامان لیمو🍋 ۱ سالگی
مامان ابوالفضل❤ مامان ابوالفضل❤ ۱۶ ماهگی