نظرتون راجب گیگوز چیه؟🧐وزنگیریش خوبه؟

۵ پاسخ

من کمکی میدادم به دخترم ولی همشو بالا میاورد الان دیگه نمیدم

دختر من یبوست شد
هربچه ای ی جوره ولی در کل شیر خوبی بود وزن داد همون مدتم

ب پسر من وزن نداد دکتر گفت عوض کن الان نان میدم

دخترم ۲ ماه استفاده کرد وزن گیریش عالی بود.بعد یبوست شد ببلاک کامفورت خورد

دختر من با هاش شدید اسهال شد

سوال های مرتبط

مامان ♡آقا مهدی یار♡ مامان ♡آقا مهدی یار♡ هفته سیزدهم بارداری
مامان محمدهیرا💙👶 مامان محمدهیرا💙👶 ۷ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۹ ماهگی
مامان حسین مامان حسین هفته نوزدهم بارداری