نظرتون راجب شیرخشک گیگوز

۴ پاسخ

برای بچهایی هست ک معمولا مشکل یبوست و گوارش دارن مواد و ویتامیناش خبرکمتر از اپتامیل و نانه شیر سبکیه وزن دهیشم یکم کمه
من برای دخترم ک یبوست شدید داشت ی دوره دادم ولی خب دلدرد شدید گرفت برای یبوستشم فایده نداشت دیگ ندادم

یبوست نمیارع

الان چی میدی؟

من میدم خوبه سبکه

سوال های مرتبط

مامان آنید🌸 مامان آنید🌸 ۱ سالگی
مامان حسین مامان حسین هفته نوزدهم بارداری
مامان حسین مامان حسین هفته نوزدهم بارداری
مامان ♡آقا مهدی یار♡ مامان ♡آقا مهدی یار♡ هفته سیزدهم بارداری