سلام خانوما این سونو آنومالی هست

تصویر
۴ پاسخ

آنومالی هست بررسی یه چیز دیگه هم عست

مثلا ک چی نوشته این😐😐نمینوشت بهتر نبود؟ 😂

اره اخرش نوشته ببرسی آنومالی جنین

لعنت بهشون‌بااین‌دست خطاشون😂😂

سوال های مرتبط

مامان مامان آیماه🐰 مامان مامان آیماه🐰 ۱۱ ماهگی
مامان امیررضا😍❤️ مامان امیررضا😍❤️ ۳ ماهگی