۳ پاسخ

اگر تشکیل بشه زیر ناف درد نمیگیره معمولا تخمدانا درد میگیره اگر اشتباه نکنم ولی در کل درد پریودی و کمردرد و معده درد همه اینا علائمشه و من زمانی که جنینم تشکیل شد درد پریودی داشتم گفتم همین الان پریود میشم ولی نشدم فکر کنم جنینم اون موقع دو هفته بود

احتمالش هس عزیزم

تاخیر پریود داری؟

تست بزن

سوال های مرتبط

مامان دختری🎀 مامان دختری🎀 هفته سی‌وهفتم بارداری