۸ پاسخ

من هم نارنگی دادم هم پرتقال از 6 یا 7 ماهگی

از یازده ماهگی نارنگی دادم بهش پرتقالو ندادم هنوز

من به دختر دومم میدادم قسمت خصوصیش چقدر میسوخت

من از ۵ ۶ ماهگی دادم

در حد مزه کردن بهش دادم چون حودمون میخوریم بو داره و نگاه میکنه

در حد مزه کردن دادم فقط .. مرکبات نمیدم

من از ده ماهگی دادم ولی خیلی کم

دکتر بچه من گفت تا دوسالگی خیلی بهتره پرتقال ندی بخاطر اسیدش

سوال های مرتبط

مامان شایان مامان شایان ۱۷ ماهگی
مامان آلارز مامان آلارز ۱۰ ماهگی
مامان امیرعلی🐣🤍 مامان امیرعلی🐣🤍 ۱۲ ماهگی
مامان رقیه وتودلی مامان رقیه وتودلی هفته چهاردهم بارداری