۱ پاسخ

بالای ۶ ماهگی
خودش شماره داره دیگه

سوال های مرتبط

آذیـــــن 🥨 آذیـــــن 🥨 قصد بارداری
چرا اونت؟ ✨

🌸 آنتی رفلاکس و آنتی کولیک
🌸شستشو راحت
🌸دهانه عریض
🌸تنوع سرشیشه
🌸ضد چکه
🌸دو مدل کلاسیک و نچرال
🌸۹۸ درصد پذیرش بین نوزاد ها
🌸دو جنس طلقی و پیرکس
🌸لوازم یدکی متنوع و قابل دسترس راحت
🌸قیمت مناسب به نسبت کیفیت ساخت
🌸ضد مواد مضرر
🌸جنس سیلیکونی بسیار سبک

اینها تمام دلایلی که من میگم اونت
دکتر براون بیشتر این خصوصیات و نداره
دهانه اش باریکه و موقع شیرخشک ریختن کثیف کاری داره
بعد شستنش واقعاً سخت و پیچیده اس
ضد چکه نیست وقتی سر و ته میکنی ازش شیر میاد
ولی اونت تا بچه تلاش نکنه و میک نزنه ازش شیر نمیاد !!!
از نظر جهانی شیشه شیر اونت شماره یک توی دنیاس👌🏻
من خودم اگر بچه ام شیشه شیر بخواد
قطعا اونت براش میگیرم
ولی تا دوماه اول از شیشه استفاده نمیکنم
تا بچه سینه مادر رو رها نکنه
ولی برای بچه هایی که از سینه مادر محروم هستن
اونت بهترینه✨
تو عکس زیرم لوازم یدکی هاشو گذاشتم
اون محافظ سفید برای شیشه شیر پیرکسه
که نشکنه!

اون یکی ام دستگیره اس برای بچه ها که راحت تر دستشون بگیرن

سوپاپ سبزم برای کساییه که بدون سوپاپ خریدن ولی الان سوپاپ نیاز دارن بخاطر کولیک!

اگر درپوش گم کردین درپوش و قاب دور سر شیشه ام دارن😁

واسه فروشگاه اونت استور هستش و معتبره 👌🏻

طول استفاده سرشیشه هر سه ماه هستش
بازم بستگی داره که چقد ازش استفاده کرده باشید

طول استفاده شیشه شیر هم ۶ ماه

اگر به نسبت روز اول تغییر رنگ ، بو و خط و خش و پارگی هرکدومش پیدا کرد
باید عوض کنید

استریلم فقط با مایع مخصوص استریل
نجوشونیدااااا عمرش کم میشه
خطرناکم هست👊🏻

سوالی دارید بفرمایید ♥️
آذیـــــن 🥨 آذیـــــن 🥨 قصد بارداری
شیشه شیر ✨


من به شخصه اگر بخوام بین این دوتا یکی و انتخاب کنم اونت و قبول میکنم و حس بهتری بهش دارم

جفتش شیشه خوبیه ولی سلیقه ایه
جفتشم آنتی کولیک هست
اونت جدید مثل دکتر براون نی سبز داره که باعث میشه هوا وارد معده بچه نشه!

از نظر رضایت مادر ها جفتشون تو رتبه های اول دنیاس!
از نظر قیمت اگر اینجوری در نظر بگیریم که سالی یک شیشه بگیریم و سه ماهی یک سر شیشه قیمتش واقعاً کمر شکن نمیشه!


من پیج اونت ایران و خیلی دوست دارم چون تمام لوازم اونت و دارن با بهترین قیمت!

برحسب تحقیقاتم برای نوزاد زیر دوماه شیشه شیر استفاده نمیکنم ! اگر بخوام که بچه از سینه مادر تغذیه کنه!

اگر به هر طریقی مادر نمیخواد شیرخودشو بده اونت با سری نیم قطره بهترینه


ولی اگر مادری اصرار داره برای سینه گرفتن نوزادش !

باید از سورنگ، قاشق، فنجان شیردهی، یا فیدینگ شیردهی استفاده کنه !


نظری یا تجربه ای دارید بنویسید ❤️🤱🏻




فرزندپروری سیسمونی نوزاد مادر دورهمی بارداری پوشک شیرخشک شیشه شیر زایمان طبیعی سزارین