خیلی استرس دارم ساعت ۱۱میخام برم سونو قلب

۵ پاسخ

آره میگن چون بچه کوچیکه ضرر داره صدای قلبش رو بشنوی.ایشالله عزیزم.ممنونم

خداروشکر خداروشکر به خدا صدبار اومدم گهواره ببینم رفتی.خیلی خوشحال شدم.ایشالله منم هفته دیگه برم تشکیل شده باشه

سلام عزیزم رفتی سونو

همه چیز عالیه عزیزم💓

سلام مامانی گل
گرو
مامانا باردارا میایی روبیک
@Ss_4_0_2

سوال های مرتبط

مامان وروجک کوچولو🩵 مامان وروجک کوچولو🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری