۱۳ پاسخ

منم دارم میخورم امروز ۴ روزه

اره هفته ای دوبار
چون با ماهی خوردن حالم بد میشه اینو میخورم بجاش

من مولتی و کلیسم و اهن و د ۳داد دکترم بهم
امگا ۳نداده

بله منم میخورم

اره

من ازین هفته دارم میخورم

هفته ای ۳ بار میخورم

ن عزیزم برچیع دکترم ب من نداده

من هنوز بهم نداده
فقط ففول و ویتامین د سه میخورم

چرا مکمل بارداری نگفته بخوری؟

من دو هفته هست میخورم

اره من شنبه دوشنبه چهارشنبه میخورم

هفته دوبار

سوال های مرتبط

مامان مامان جوجوممد🐥 مامان مامان جوجوممد🐥 روزهای ابتدایی تولد