اونایی ک کم خون هستین چی میخورین

۴ پاسخ

شیره انگور
شربت شکر سرخ
روغن زرد گاوی

من چندسال پیش به شدت کم خون بودم شماره7 بود کم خونیم دکتر بهم گفت احتمال داره خدایی نکرده طلاسمی بشی، قبل از بارداری هر هفته سرم اهن میزاشتم که خداروشکر شماره خونم بالا رفت،حالا هم فردا دارم میرم آزمایش خون بدم. برام دعا کن چیزی نباشه😓

ماست اسنفاج
پوست اسنفاج
آجیل و دانه‌ها
حبوبات
غذاهای دریایی
کاهو فرانسوی

اینو

تصویر

سوال های مرتبط

مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو ۶ ماهگی