گفتم‌شاید به دردتون بخوره

تصویر
۴ پاسخ

سلام کوچولو رو بردی دکتر

سلام مامان نویان شما چیکار کردی جای بخیت خوب شد چون منم دست تنهام همش نشستم الان جای بخیم ورم کرده عفونت کرده نمیدونم چیکار کنم

ممنون🌹🙏🏻

مرسی گلم

سوال های مرتبط

مامان کیان و کیاشا ♥️ مامان کیان و کیاشا ♥️ ۳ ماهگی
مامان پناه 

مایسا مامان پناه مایسا ۲ ماهگی
مامان آرشیدا و نیلدا مامان آرشیدا و نیلدا روزهای ابتدایی تولد
مامان دنیز💕🍭 مامان دنیز💕🍭 ۵ ماهگی