۴ پاسخ

ببین.. ک.. د میدم میلی ثبت نام کن جا.. یزه ببریم بخدا قسم لازممه واسه بچم😔
هم تو هم من ه.. دیه میگیریم
بخدا اینطوری کا رمیکتم توروقران بزنین
بخاطربچم به همه میگم بلکه یکیتیون بزنین یدیقه وقت نمیبره

شیر تیلیت کن میشه سرلاک خواستی موز و خرما و بادوم هم اضافه کن از سرلاک سالم تره

دکتر ب من گفت فقط و فقط شرایط اضطراری
من از چندین دکتر پرسیدم
نه قوت نداره عزیزم

دوستان می‌خوام یک مسابقه جذاب بزارم براتون
عکس کوچولو هاتون بفرستین سه نفری که بیشترین لایک داشته باشن برنده میشن
برا رای بیشتر عکس کوچولو تون دایرکت بفرستین بنر میدم با کد بفرستین برا اقوام دوست داخل کانال تون تا رای بدن حتما باید لایک کنن👍❤️
نفر اول ..یک ست دکوری
نفر دوم ..جامدادی رنگین کمان
نفر سوم ...استند اسم

آخرین روز قرعه کشی ۲۵دی تا ۲۳دی وقت دارین عکس بفرستین

@zahra55108

ایتا روبیکا
09051616035

سوال های مرتبط

مامان داریوش مامان داریوش ۱۵ ماهگی
مامان ❤️ آرسام مامان ❤️ آرسام ۱۲ ماهگی
مامان پنــاہ👧🏻 مامان پنــاہ👧🏻 ۱ سالگی
مامان آقا برسام مامان آقا برسام ۱۴ ماهگی
مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی