۴ پاسخ

درخواست دوستی میدین؟

ببر دکتر حتما

ممنونم قطره بینی دارم . میریزم براش . یچیزی میگفتن مث ویکس هس . خوبه؟

سلام عزیزم اسپری دکوسالین هر 4 ساعت دوپاف هرسوراخ بینی. خیلی موثره.
تا ممکنه انتی بیوتیک نده
مگر با تجویز پزشک

سوال های مرتبط

مامان مامان اراد مامان مامان اراد ۱ سالگی
مامان ایهان فسقلی🫀♥ مامان ایهان فسقلی🫀♥ ۲ سالگی
مامان فندق🎀👧🏻💞وتودلی🩵👶🏻 مامان فندق🎀👧🏻💞وتودلی🩵👶🏻 ۱ سالگی