سلام خانما سونوم برای۳۲هفته خوبع؟

تصویر
۴ پاسخ

عزیزم چن هفته بودی رفتی

خوبه نرماله
بچه ت نه کوچیکه نه درشت

آره خوبه .
من ۳۲ هفته یک روز رفته بودم ی خورده بیشتر بود

من ۳۱ هفته ۱۹۰۰ بودم از شما هم نرماله

سوال های مرتبط

مامان اتی مامان اتی ۱۳ ماهگی
مامان ♡ Human♡ مامان ♡ Human♡ ۷ ماهگی
مامان ♡ Human♡ مامان ♡ Human♡ ۷ ماهگی
مامان پروا🌸💕




🫀 مامان پروا🌸💕 🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان امیرمهدی مامان امیرمهدی ۶ ماهگی
مامان فندوقم مامان فندوقم ۵ ماهگی
مامان شکلات🍬🍫🍭 مامان شکلات🍬🍫🍭 ۱ ماهگی
مامان نازنین مامان نازنین ۷ ماهگی
مامان زینب مامان زینب روزهای ابتدایی تولد
مامان نون خامه ای مامان نون خامه ای ۱۱ ماهگی
مامان آرین و آروین مامان آرین و آروین ۶ ماهگی