بنظرتون۱۸۸۷گرم برای۳۲هفته و دو روز خوبه ؟! صدک ۳۲٪

۵ پاسخ

نرماله عزیزم .
اما جدای از تغذیه وزن بچه به ژنتیک و شرایط بدنی مادر و اینکه دیابت بارداری داشته باشی یا نه هم بستگی داره

فکرکنم شنیدم که صدک ۲۵به بالا خوبه

نرماله

اره خیلی خوبه

درظاهر کمه ولی خب وزن این چیزا بجز تغذیه به ژنتکیم ربط داره
حلیم کباب بستنی تخم مرغ اینا بخور وزن میگیرا

سوال های مرتبط

مامان کوچولو🤰🏻💙 مامان کوچولو🤰🏻💙 روزهای ابتدایی تولد