میگم مامانا صدک ۱۷ تو هفته ۳۲ خوبه؟

۴ پاسخ

صدک یه کم کم هست از دکترت بپرس باید چه کار کرد بهت میکه ولی نگران نباش چیزی نیست عزیزم

۵۰ ب بالا عالیه

من صدک ۱۵ تو ۳۳ بودم ک دکترم گف کمه پایینه

از ۱۰ تا ۹۰ نرماله..
هر چی به ۱۰ نزدیکتر بشی ینی از همسن هاش یکم کمتره و به ۹۰ نزدیکتر ینی ازونا بیشتره

سوال های مرتبط

مامان کوچولو🤰🏻💙 مامان کوچولو🤰🏻💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان پروا🌸💕




🫀 مامان پروا🌸💕 🫀 روزهای ابتدایی تولد