۳ پاسخ

عزیزم صدک یه چیز کلی هست ربطی به هفته نداره
نرمالش ۳۰ تا ۷۵ اینا هست ولی یکم کمتر و بیشتر از این هم مشکلی نداره
واسه من وزن دخترم زیاد بود صدک ۹۵ زده بود
همش منو میترسوندن ولی خداروشکر هیچ مشکلی نداشت

من از دکتر پرسیدم گفت بين ۳۰ تا ۶۰ برای ما کاملا نرماله

چقد بود وزنش ۳۲ هفته؟

سوال های مرتبط

مامان فندوقای مامان مامان فندوقای مامان ۱۱ ماهگی
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی