۴ پاسخ

سلام خانمها من ۲۴ هفته هستم دلم از صبح از قسمت واژن به سمت بالا تیر میکشه کسی مثل من بوده میدونین برای چیه؟

دیابت داری ؟ از من ۲۴ هست

آره خیلی زیاده. زیر ۲۰ نرمالشه

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان پوریاوپریا مامان پوریاوپریا ۹ ماهگی
مامان هایلین مامان هایلین ۸ ماهگی
مامان بهار خاتون مامان بهار خاتون ۱ ماهگی