منو دختریم🥰🥰🥰🧿🧿

تصویر
۵ پاسخ

هر دو زیبا ولی کاش لبتو ژل نمیزدی طبیعی بهتره

ماشالله بهتون عجب چشمای جذابی دارین
چشای دخترمنم این رنگیه
نسبت به زمان تولدش رنگ چشاش روشن شده بنظرت ممکنه از این ب بعد تیره شه؟
اینم بگم باباشم چشاش سبز عسلیه

تصویر

ماشاالله به جفتتون هردوزیبا انشالله عروس شدنش

چقدر شبیه همید چشای زیباییی دارین

ماشاالله هر دو ماهید
حس میکنم دنیز و نیکی شبیه همن😍

سوال های مرتبط

مامان آوا توت فرنگی مامان آوا توت فرنگی ۴ سالگی
مامان ᑎIKᗩᑎ مامان ᑎIKᗩᑎ ۳ سالگی
مامان فندوق مامان فندوق ۳ سالگی
مامان آیلار و یاشار مامان آیلار و یاشار ۲ سالگی
مامان فندوق مامان فندوق ۳ سالگی
مامان فندوق مامان فندوق ۳ سالگی