شام‌من‌بخورم بعد فست 🥰🥰🥰

تصویر
۶ پاسخ

لعنت به چاقی خوش به حال اونایی که ژن لاغری دارن

ادامس بستنی چاق کنند

واقعا لعنت به چاقی آبم میخوریم چاق میشم

نوش جونت زهرا جان ن سه شنبه پیش خودمو کشید ۸۴ونیم بودم بعد آلان خودمو کشیدم ۸۱ حس میکنم‌لاغر نشد پ یه وعده بخورم بریگرده

نوش جانت

چندساعت فست؟

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۳ سالگی
مامان ᑎIKᗩᑎ مامان ᑎIKᗩᑎ ۳ سالگی
مامان فندوق مامان فندوق ۳ سالگی
مامان دنیز👨‍👩‍👧 مامان دنیز👨‍👩‍👧 ۳ سالگی
مامان آیلار و یاشار مامان آیلار و یاشار ۲ سالگی
مامان فندوق مامان فندوق ۳ سالگی
مامان فندوق مامان فندوق ۳ سالگی