دوستان کسی از هفته ۱۲ یا زودتر آسپرین خورده؟

۳ پاسخ

برای منم دکتر از هفته ی ۱۲ بعد از nt گفت بخورم

اره من از اولش دکتر بهم داد چون سابقه سقط داشتم بعد لکه بینی داشتم قطع کرد گفت از هفته ۱۲شروع کنم الان شبی دوتا میخورم

من از وقتی فهمیدم باردارم دارم استفاده میکنم.چرا میخای استفاده کنی؟

سوال های مرتبط

مامان نی نی ♡ مامان نی نی ♡ هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دخترم💕 مامان دخترم💕 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته شانزدهم بارداری