مامانا استامینوفن ۳۲۵واسع دندون درد ضرر نداره که

۴ پاسخ

من امروز خوردم دندونمو عثب کشی کردم درد داش

ضرر نداره اموکسی کلاو هر هشت ساعت معجزه میکنه عزیزم

واییی دندون منو کشته فقط با شیر یکم آروم میگیرم

نه من همیشه مصرف دارم

سوال های مرتبط