ترشحات زیادسفیدرنگ درهفته من طبیعی هست

۴ پاسخ

اره عزیزم اگه بدون خارش بووو و رنگه طبیعیه منم داشتم خیلی

سفید طبیعیه

طبیعیه

اگر مشکلی مثل سوزش خارش یا بوس بد نداری هیچ مشکلی نداره طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان مامان دلسا مامان مامان دلسا روزهای ابتدایی تولد
مامان عروسک مامان عروسک هفته سی‌ودوم بارداری
مامان معجزه ای خدا مامان معجزه ای خدا هفته بیست‌وسوم بارداری