سلام کسی درهفته من ترشحات ابکی سفید داره

۵ پاسخ

منم دارم بدون بو و خارش سوزش
اینا هسته
طبیعیه گلم

منم دارم وقتی بونداره وسوزش وخارش نداری طبیعیه

بله ..

منم دارم

سلام اگه رنگ و بو نداره طبیعیع

سوال های مرتبط

مامان مارال👧🏻♥️ مامان مارال👧🏻♥️ هفته سی‌ودوم بارداری