ترشحات سفید آبکی میتونه ازچی باشه؟

۵ پاسخ

فکر کنم همه داریم
و میگن تا زمانیکه خارش و سوزش و بو نداشته باشه مشکلی نیست

اگه بی رنگ و بی بو و بدون خارش طبیعیه ولی اگه رنگ یا بو یا خارش داری عفونته برو دکتر دارو بده اوکی میشی

وقتی خونرسانی رحم و‌لگن بیشتر میشه این ترشحات میاد و اگه اب خالی نیس و شفاف نیس نگران نباش

سوال منم هست
گاها برام پیش اومده

من وقتی یکم بیشتر فعالیت دارم ترشح میاد

سوال های مرتبط

مامان مامان دلسا مامان مامان دلسا روزهای ابتدایی تولد