طبیعی هست من از اول داشتم هنوزم دارم از بوش بدم میاد روزی چندبار لباس عوض میکنم به دکترم گفتم شاید عفونت هست گفت تا زمانی که رنگش سبز نشده و خارش ودرد نداری طبیعی هست من کلافه شدم همه دردهام یه طرف این ترشح و هم یه طرف من خیلی حساس به بو هستم و شلوار تند تند عوض کردن
طبیعی دکتر به من گفت اگه زیاده نوار بزار
خانما ممنونم ازت همتون ک جواب دادین این موقع
همه دارن عزیزم
نشونه اینه رحمت سالمه عفونت نداری و اینک بارداری
معمولا داریم همه تو بارداری
اتفاقا این ترشحات از دهانه رحم محافظت میکنن
طبیعیه نگران نباش
انشالله طبیعیه
منم ترشحاتم سفید و آبکیه
جدیدا ام زیاد شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.