۱۰ پاسخ

طبیعی هست من از اول داشتم هنوزم دارم از بوش بدم میاد روزی چندبار لباس عوض میکنم به دکترم گفتم شاید عفونت هست گفت تا زمانی که رنگش سبز نشده و خارش ودرد نداری طبیعی هست من کلافه شدم همه دردهام یه طرف این ترشح و هم یه طرف من خیلی حساس به بو هستم و شلوار تند تند عوض کردن

طبیعی دکتر به من گفت اگه زیاده نوار بزار

خانما ممنونم ازت همتون ک جواب دادین این موقع

همه دارن عزیزم

نشونه اینه رحمت سالمه عفونت نداری و اینک بارداری

معمولا داریم همه تو بارداری

اتفاقا این ترشحات از دهانه رحم محافظت میکنن

طبیعیه نگران نباش

انشالله طبیعیه

منم ترشحاتم سفید و آبکیه
جدیدا ام زیاد شده

سوال های مرتبط

مامان مارال👧🏻♥️ مامان مارال👧🏻♥️ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مامان دلسا مامان مامان دلسا روزهای ابتدایی تولد