ترشح سفید آبکی درهفته ۲۱طبیعیه؟گاهی هم زیر دلم یه کوچولو درد میگیره

۵ پاسخ

بله طبیعیه ،تو این هفته ها ،دردم به خاطر بزرگتر شدن رحم هست

در چه حدی عزیزم؟

من دارم دکتر گفت طبیعیه

منم دارم

من دارم الانم گاهی
نمیدونم خطرداره یا ن

سوال های مرتبط

مامان دلوین🍓👶 مامان دلوین🍓👶 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مامان دلسا مامان مامان دلسا روزهای ابتدایی تولد