خانما بچم از دیروزه زیاد تکون نخورده چیکار کنم🥲

۵ پاسخ

عزیزم بری سنو بدی بهتره از نگرانی در میایی و چیز شیرین هم حتما بخور

منم تو هفته شما خیلی منو ترسوند نوشابه بخور تکون میخوره قندش زیاده

منم یک دوروزی اینجوری بودم باز امروز حرکاتش بهتره یکم

هم هفته ای هستیم برا منم کم شده خیلی چند روزه

شیرینی جات بخور وبه پهلو چپ بخاب
اگر تایکساعت یه حرکت حتی کوچولو هم ندیدی برو آزاد یه سونو بده
البته اون الان جاش تنگه کمتر تکون میخوره اینم بگم
خیره انشالله

سوال های مرتبط

مامان انس3ساله مامان انس3ساله هفته سی‌ونهم بارداری
مامان مانیا خانوم مامان مانیا خانوم ۱۲ ماهگی
مامان پرنسس کوچولو مامان پرنسس کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان رقیه مامان رقیه هفته سی‌ونهم بارداری
مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 هفته سی‌وششم بارداری