سلام خانما میگم از دیشب بچم تکان نخورده چیکار کنم

۹ پاسخ

برو ان اس تی بده عزیزم

اگه تکون نخورد برو بیمارستان

نوشابه مشکی بخور سریع تکون میخوره

مامانای دیگه گفتن چیکار کنی ولی اگر تکون نخورد ریسک نکن سریع برو مرکز بهداشت صدای قلبشو گوش کن خیالت راحت شه

چیز شیریت بخور به پهلو چپ دراز بکش اگه تو نیم ساعت سه تا تکون نخورد برو دکتر

منم بچه ام اینحوره صبح ها و عصر خیلی کم ب زور ولی شبها شروع می‌کنه دست بذار رو شکمت چیز شیرین بخور

نوشابه بخور به سمت چپ دراز بکش

صبحانتو کامل بخور
بعدش یه شربته شیرینه غلیظ بخور
دراز بکش به پهلوی چپ یکساعت زمان بده انشالله که شیطونیاش شروع میشه عزیزم

شیرینی بخور بستنی یکم پیاده روی کن ب پهلوی چپ دراز بکش

سوال های مرتبط

مامان انس3ساله مامان انس3ساله هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مانیا خانوم مامان مانیا خانوم ۱۲ ماهگی
مامان حسین مامان حسین ۴ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۲ ماهگی