برا منم دو سه روزه حرکاتش خیلی کم شده بیشتر کش و قوسه، دیروز دکتر بودم صدای قلب و همه چیش گفت خوبه ولی باز امروز خبری از تکون نیست😢
یه چیزشیرین بخوربه پهلوی چپ بخواب انشاالله که اعلام حضورمیکنه😍
یه چیزی بخور یکم این پهلو به اون پهلو شو حالت نیمه نشسته تکیه بده ریلکس بشین زیر زانوهاتم یه کوسن بالشی چیزی بذاری بهتره با یه روغن آروم ماساژ بده شکمتو🥲🥲👼 حتما تکون میخوره
خدای نکرده اگه تکون نخورد برو بیمارستان و نگران نباش هیچی نیست جاش تنگه بچه
نگران نباش. بستنی یا هر چیزه شیرین داری بخور به سمت چپ دراز بکش تکون میخوره اگه تکون نخورد برو ضربان قلبشو چک کنن
چیز شیرین بخور به جپ بخواب خودش اعلام حضور میکنه
چیز شیرین بخور ب چپ بخواب اگه هیچ حرکتی حس نکردی برو چک کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.