خانما این جواب ازمایشمه هنوز ب دکترنشون ندادم تیرویید دارم؟

تصویر
۶ پاسخ

اگه اشتباه نکنم تیروئیدت پرکاره عزیزم که اونم چیزی نیست به دکترت نشون بدی قرص میده اوکی میشه

دارو میخوری واسه تیرویید؟خیلی پایین اومده

تیروئید هم خداروشکر نداری یکم فقط پایینه

wbs گلبول های سفیدت هست

wbcک بالاست بخاطرچیه؟

تصویر

ن عزیزم خوبه

سوال های مرتبط

مامان نورا🩷🌸 مامان نورا🩷🌸 ۴ ماهگی
مامان رادین👶🏻💙 مامان رادین👶🏻💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته هفدهم بارداری
مامان جوجه ها🐣🥹 مامان جوجه ها🐣🥹 هفته نوزدهم بارداری
مامان پناه🩷🧸 مامان پناه🩷🧸 ۳ ماهگی
مامان آریا و آرشا مامان آریا و آرشا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجو من🥹🩷 مامان جوجو من🥹🩷 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان مامان فندق مامان مامان فندق هفته سیزدهم بارداری
مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی