۶ پاسخ

سر همین موضوع ۲ تا سشوار سوزوندم😂😂
تا میومدم از گوشی پیداش کنم گریه اش بدتر میشد سریع سشوار رو روشن میکردم..

نه بچه من آروم نمیشه🥺🥺

چون توی شکمت همین صدا رو میداد بعد که الان می‌شنوه آرامش میگیره

منم اول باور نمی‌کردم
از ۷ الی ۸ روزگیش دارم براش میذارم

اره بابا جارو‌برقی هم همینه

من چون تو حاملگی مدام اهنگ گذاشتم با اسپیکر رقصیدم الان پسرم تا اسپیکرو روشن میکنم آهنگ میزارم میخوابه🤣😂

سوال های مرتبط

مامان علی اصغر مامان علی اصغر ۲ ماهگی
مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 ۷ ماهگی