۴ پاسخ

من البته ما صدای روی گوشی باید خیلی بلند بذارم خود سشوارو روشک میکنم کمی به شکمش هم میزنم گرم میشه

منم باصداش آروم میکنم میخوابه

منم نتیجه گرفتم
همچنان هم با صدای سشوار میخابونمش

اره واقعا تو اوج گریه میزنم آروم میشه

سوال های مرتبط

مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 ۷ ماهگی