۲ پاسخ

با دستی خیلی سخته به نظر من برقی بخر خودتو راحت کن

برقی میگن گرونه ۴تومن اینا من دستی گرفتم۳۵۰خیلی خوب بود چرا حالا بدوشی

سوال های مرتبط