خانوما هزینه سزارین چقده ازاد؟

۹ پاسخ

سلام عزیزم شما دکترتون زهرا انصاری هست؟

سزارین‌دوم و اجباری، خود دکتر فقط گفت ۲۵
هزینه بیمارستان نمیدونم

۵۰-۶۰

دکتر من خودش 10زیر میزی میگیره 15میگیره عمل کنه 35بیمارستان میگیره
بهم گفت از 50تا 60حساب کن تا عید چون بعد عید افزایش قیمت دارن

سزارین اگر اختیاری باشی با دستمزد دکتر از ۵۰ تومن باید در نظر داشته باشی تا ۱۰۰تومن که خب اون ۱۰۰میلیون که حداکثر هست رو باید تو جیبت داشته باشی یه وقت لازم شد

۴۰ تومن

شهر ما 50

عزیزم بستگی به دکتر و بیمارستانت داره،اینکه دکتر چقدر زیرمیزی ازت میگیره و بیمارستان خصوصیه یا دولتی و...

با Vip حدود ۷۰ تومن

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۸ ماهگی
مامان هیراد👶🐣 مامان هیراد👶🐣 ۶ ماهگی
مامان آرسام🥹💙 مامان آرسام🥹💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان دایان مامان دایان روزهای ابتدایی تولد
مامان ♥ نوردیده♥ مامان ♥ نوردیده♥ ۵ ماهگی
مامان دیارا 🧚 مامان دیارا 🧚 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جانان😋❤ مامان جانان😋❤ ۷ ماهگی
مامان عدس 💗💗 مهوا مامان عدس 💗💗 مهوا ۹ ماهگی
مامان علیرضا مامان علیرضا ۱۲ ماهگی