خانما آیودی کی گذاشته خوبه ؟

۳ پاسخ

میگن عفونت میاره

من دوسال بعد دنیا اومدن دخترم گذاشتم به مدت ۶ سال

والا منم می‌خوام بزارم میترسم 🙁

سوال های مرتبط

مامان علیسان‌کوچلو🩵 مامان علیسان‌کوچلو🩵 ۱۶ ماهگی
مامان حسن کوچولو 💙 مامان حسن کوچولو 💙 ۱۱ ماهگی
مامان حسام وحنا🩷🩷 مامان حسام وحنا🩷🩷 ۱۵ ماهگی