بچهاااا شیشه شیر چه جوری استریل کنم؟؟؟

۲ پاسخ

لازم نیست هر بار استریل بشه بعد ۳تا ۴بار استفاده ۱۵ دقیقه تو اب و مایع استریل بعد با اب کشی کن

من شیشه رو میزارم داخل آب جوش جوش جوش تا میاد خنک بشه همون توعه

سوال های مرتبط

مامان بُرنا مامان بُرنا روزهای ابتدایی تولد