دخترا من رفتم سونو ضربان قلبش۱۸۱
بالا نیس؟

۴ پاسخ

مبارکه عزیزم

خب چرا از دکترت نمیپرسی😶

نه واس من ۱۸۲ بود دکتر گفت عالیه

فکر نکنم چند وقتته اگه آخر بارداری باشع امکان داره که خطرناک باشه ولی اگه ۳ ماه دوم باشی با دکترت حرف بزن راهکار میده

سوال های مرتبط

مامان تو دلی💙 مامان تو دلی💙 هفته هجدهم بارداری
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو هفته چهاردهم بارداری