۵ پاسخ

عزیزم اگه بچه تپلی میخوای پروتئین بیشتر مصرف کن❤️

فکر کنم خوبه عزیزم

نه خوبه اگه فکر میکنین کمه با دکترتون حرف بزنین شیر خشک بده بخورین

نه‌خودتو نگران‌نکن تا به دنیا بیاد ۲/۸۰۰میشه بچه تا ۳کیلو‌طبیعی هست مادر هم‌برای زایمان اذیت نمیشه بعد که به دنیا اومد مراقب شیر خوردن باش که‌اون‌موقع مهمه وزن بگیره

نه فکر نکنم چون من دیروز رفته بودم سونو ۲۹۰۰بود‌ دکترم گفت وزنش خوبه

سوال های مرتبط

مامان علی کوچولو🍼 مامان علی کوچولو🍼 ۵ ماهگی
مامان آیهان🩵🫧 مامان آیهان🩵🫧 ۷ ماهگی
مامان 🐣پسر طلا🫀 مامان 🐣پسر طلا🫀 ۱۰ ماهگی