سلام مامانا نینی هاتون تو چند هفته سفالیک شدن

۱۲ پاسخ

من ۲۹ هفته رفتم سفالیک بود

کاش بریچ بشه🥴🥴

از اول سفالیک بود

تو دو هفته آخر قشنگ سفالیک میشه من ک‌ دوس نداشتم طبیعی زایمان کنم 🤦

من دو ماه بریچ بود ۳۱هفته سفالیک شده باز باید ببینم چی میشه

من ۱۸ هفته بریچ بود
۲۴ هفته سفالیک شد
۲۹ هفته هم سفالیک بود
هفته بعد باز سونو دارم برم ببینم چی شده

من ۳۱ هفته سفالیک بود ولی اللن همش تو پهلوهام حسش میکنم

برای من ازاول سفالیک بوده تاالان

از ٦ ماهگي🫤

من بریجه فعلا

۲۸ هفته و چند روز رفتم سفالیک بود

من 28 هفته سفالیک بود
33 هفته بریچ شد
35 سفالیک شد
یه هفته دیگه دوباره میرم ببینم باز چه شکلی شده😂😂

سوال های مرتبط

مامان چشام💓🍓 مامان چشام💓🍓 ۹ ماهگی
مامان عسل پسرم👼🏻🩵 مامان عسل پسرم👼🏻🩵 ۱۲ ماهگی
مامان مامان هدیه خدا مامان مامان هدیه خدا ۱۳ ماهگی
مامان دلوین🩷👧🏻 مامان دلوین🩷👧🏻 ۳ ماهگی